Presentació oficial dels menús dels Encontres Gastronòmics de Castalla
La Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Castalla ha presentat els menús dels set restaurants que formaran part de la III edició dels Encontres Gastronòmics de Castalla.
I és que, després de l’èxit de les edicions anteriors, tal com ja es va anunciar fa unes setmanes, del 18 al 28 de febrer la ciutat es convertirà en l’epicentre de la gastronomia local i comarcal, amb l’organització d’un esdeveniment innovador.
Així ho han anunciat en la roda de premsa de presentació celebrada hui, en la qual han participat Carlos Corredor, director de la Guia Gastronòmica d’Alacant, Irene Más, vicepresidenta d’APEHA Alicante, Abraham Prats, president de Sehunica, Jesús López, Alcalde de Castalla i José Rico, regidor de Comerç i Promoció Turística. Tots ells han estat acompanyats per representants dels restaurants que formaran part d’aquesta edició: Restaurant Casa Paqui, Hotel Don José, Restaurant Nou Trinquet, Caseta Nova, by Natxo Sellés, Restaurant La Viscaya, Restaurant Cassana i Asador Izaskun. Segons han explicat, “els menús es podran consultar a la pàgina web i a les xarxes socials del consistori i el preu oscil·larà entre els 30 i els 90 euros”.
Cal destacar que aquest esdeveniment “conjuga a la perfecció tradició i innovació, apreciant-se en cada menú les fortes arrels de Castalla fusionades amb l’originalitat del segle XXI”, segons paraules del regidor de l’àrea.
Amb esdeveniments com aquest, “posem en valor la riquesa cultural i gastronòmica del nostre municipi i de la comarca, amb propostes innovadores, elaborades amb ingredients autòctons”, tal com ha indicat Rico.
Seran set dies en què els set restaurants emblemàtics de Castalla oferiran els seus millors plats, dissenyats expressament per a aquesta convocatòria. Es podran degustar els coneguts gaspatxos, així com els tradicionals arrossos i vins locals.
Els Encontres Gastronòmics se celebraran durant dues setmanes consecutives. Concretament, la primera, de dimecres a dissabte (18, 19, 20 i 21 de febrer), i la segona, de dijous a dissabte (26, 27 i 28 de febrer). Els dissabtes, a més, després de la degustació, es podrà gaudir d’un tardeig.
De fet, cada restaurant serà el protagonista un dia de les jornades i oferirà uns menús que prometen fer gaudir els comensals. Les places són limitades, per la qual cosa és necessari fer una reserva prèvia.
Finalment, el regidor de Comerç i Promoció Turística ha convidat “veïns, veïnes i visitants a descobrir el millor de la nostra cuina”.


